Reklamacije i servis

Poštovani korisnici,

Ukoliko ste kupili bilo koji uređaj iz naše ponude i imate problem (u garantnom roku ili van njega), naša servisna služba je tu da Vam pomogne. Možete kontaktirati naš korisnički servis svakim radnim danom od 8h do 20h i subotom od 08h do 16h, na broj telefona: 024 / 572-018

Home Shop garantuje za kvalitet proizvoda iz svog prodajnog asortimana. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikacijama navedenim na web sajtu ili u uputstvu za korišćenje.

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka na proizvodu koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac kupcu.

Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.

Kako bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja. U tom slučaju će proizvod biti zamenjen.

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja, proizvod prestane sa radom u garantnom roku ili van njega, molimo Vas da nas obavestite o tome. Fiskalni račun obavezno čuvajte dok traje garantni period, jer bez njega nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da popravimo ili da ga zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha, izvršićemo povrat novca. Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan od prijema robe na servis.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:

– Neispravnost reklamiranog proizvoda prijavite korisničkom servisu na broj telefona 024 / 572-018, kako biste dobili uputstva o daljoj proceduri.
– Reklamirani artikal dostavite u originalnoj ambalaži sa svim uključenim komponentama/pratećom dokumentacijom.
– Podnesete na uvid fiskalni račun, kao dokaz o kupovini.
– Napišete sažet opis neispravnosti.

Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu, kupac isključivo dobija od korisničkog servisa.